HTML Editor - Full Version

Activitats per La Mercè 2017

22, 24 i 25/9/2017 | Fundació Antoni Tàpies, Barcelona

Portes obertes amb motiu de La Mercè 2017 per poder veure Allan Sekula. Sísif col·lectiu i Antoni Tàpies. Objectes

22, 24 i 25 de setembre del 2017

Cinema, portes obertes i visites guiades amb motiu de La Mercè 2017

Divendres 22 de setembre, a les 17.00 h. | Presentació, cinema i cervesa.

Sessió especial de cinema amb motiu de La Mercè 2017 que comptarà amb una presentació i projecció de les pel·lícules TsukijiA Short Film for Laos i Gala d’Allan Sekula. La presentació anirà a càrrec de Carles Guerra, co-comissari de l’exposició Allan Sekula. Sísif col·lectiu i director de la Fundació Antoni Tàpies. Després de les projeccions s’oferirà una cervesa Moritz a la terrassa. | Més informació

Diumenge 24 i dilluns 25 de setembre, tot el dia. | Portes obertes i visites guiades

Jornades de portes obertes per La Mercè 2017 els dies diumenge 24 i dilluns 25 de setembre.  A més, dilluns hi haurà visites gratuïtes a les exposicions Allan Sekula. Sísif col·lectiu i Antoni Tàpies. Objectes, a càrrec de Carles Guerra, director del museu i comissari de l’exposició. També hi haurà visites guiades sobre la història de l’edifici, a càrrec de Maria Sellarès, coordinadora de projectes educatius. | Més informació

22, 24 y 25 de septiembre de 2017

Cine, puertas abiertas y visitas guiadas con motivo de La Mercè 2017

Viernes 22 de septiembre, a las 17.00 h. | Presentación, cine y cerveza.

Sesión especial de cine con motivo de La Mercè 2017 que contará con una presentación y proyección de las películas TsukijiA Short Film for Laos y Gala de Allan Sekula. La presentación correrá a cargo de Carles Guerra, co-comisario de la exposición Allan Sekula. Sísifo colectivo y director de la Fundació Antoni Tàpies. Tras las proyecciones se ofrecerá una cerveza Moritz en la terraza. | Más información

Domingo 24 y lunes 25 de septiembre, todo el día. | Puertas abiertas y visitas guiadas

Jornadas de puertas abiertas con motivo de La Mercè 2017 los días domingo 24 y lunes 25 de septiembre. Además, el lunes habrá visitas gratuitas a las exposiciones Allan Sekula. Sísifo colectivo y Antoni Tàpies. Objetos, a cargo de Carles Guerra, director del museo y comisario de la exposición. También habrá visitas guiadas sobre la historia del edificio, a cargo de María Sellarès, coordinadora de proyectos educativos. | Más información

Darrers dies | Últimos días

Fins el 25 de setembre del 2017
Allan Sekula. Sísif col.lectiu

Hasta el 25 de septiembre del 2017
Allan Sekula. Sísifo colectivo

Fins el 14 de gener del 2018
Antoni Tàpies. Objectes

Hasta el 14 de enero de 2018
Antoni Tàpies. Objetos

Patrocinadors institucionals | Patrocinadores institucionales
Organitzadors | Organizadores

Patrocinadors | Patrocinadores

Les seves dades personals seran tractades confidencialment d'acord amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de dades Personals i la Llei 34/2002 de Societats de la Informació. | Sus datos personales serán tratados confidencialmente de acuerdo con la Ley Orgánica 15/1999 de Protección de datos Personales y la Ley 34/2002 de Sociedades de la Información.