Propostes

Fundació Antoni Tàpies, Barcelona | Abril - Maig del 2017.

Imatge de sala de l'exposició Oriol Vilanova. Diumenge de la Fundació Antoni Tàpies. (c) Fotografia: Roberto Ruiz. 2017.

Exposicions

Fins el 28 de maig del 2017

Oriol Vilanova. Diumenge

L’exposició Diumenge de l'artista manresà Oriol Vilanova ha transformat la Fundació Antoni Tàpies en un museu de totes les èpoques i àmbits geogràfics que turistes d’altres temps han compartit a través d’un format tan modest com és la carta postal. La col·lecció ja compta amb prop de trenta-quatre mil postals i un centenar de seccions que permeten classificar-les. No us perdeu una de les exposicions més interesants de l'any. | Més informació |Vídeo

Fins el 25 de setembre del 2017

Antoni Tàpies. Objectes

La producció objectual de Tàpies constitueix una part important de la seva obra de maduresa. Tal com passava amb les pintures matèriques, Tàpies pretenia vincular amb els objectes la seva obra al que és real, concret i material.  Per això, els objectes que atreien la seva atenció formaven part del seu entorn, com ara piles de plats o de diaris, escombres, cadires o tovallons plegats. Tàpies els incorporava a la superfície del quadre, en feia assemblatges o els representava sobre una superfície bidimensional. | Més informacióVídeo

Activitats

Diumenge 2 d’abril de 2017, a les 12 h. | Activitat per a famílies
I tu, què col·lecciones?

Per què ens sentim atrets pels objectes? Com sorgeix el desig de col·leccionar? Què fem amb les coses que atresorem? Què converteix un objecte corrent en una obra d’art? Aquesta i moltes altres reflexions ens portaran a conèixer el procés creatiu de l’artista Oriol Vilanova. | Més informació

Dimecres 5 d’abril de 2017 a les 19 h. | Performance
"Paraules prestades", 2016

Un col·leccionista declara l’amor incondicional a la seva col·lecció. Sense dissimular, constata la felicitat que li produeix. Performance teatral en el marc de l’exposició Oriol Vilanova. Diumenge interpretada pel col·leccionista d’art Han Nefkens. | Més informació

Divendres 28 d’abril de 2017, a les 18 h. | Visita comentada

Visita guiada del director de la Fundació a les exposicions

Visita guiada a les dues exposicions de la Fundació Antoni Tàpies: Oriol Vilanova. Diumenge i Antoni Tàpies. ObjectesA càrrec de Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies. | Més informació

Dissabte 6 de maig de 2017, a les 11 h. | Itinerari
La Montaner i Simon. Una editorial amb història.

Visita comentada que té com a objectiu donar a conèixer la història de l’antiga editorial Montaner i Simon, obra de l’arquitecte modernista Lluís Domènech i Montaner, a través d’una visita a la Fundació Antoni Tàpies, antiga seu de l’editorial, i a dos edificis del mateix arquitecte que hi estan estretament lligats: el palau Montaner, ara seu de la delegació del govern de l’Estat espanyol a Catalunya, i la Casa Thomas, avui botiga de mobiliari de disseny Cubiñá. Imprescindible realitzar les inscripcions abans del 28 d’abril de 2017. | Més informació

Dimarts 16 i dimecres 17 de maig de 2017, a les 19 h. | Teatre

Epicentre Brossa

Cicle d’obres teatrals i exposició. Una col·laboració entre la Fundació Antoni Tàpies, el Teatre Nacional de Catalunya i la Fundació Joan Brossa. El barber d’en Brossa representa un diàleg desimbolt entre Josep Vilaseca, barber de Joan Brossa, i Carles Guerra, director de la Fundació Antoni Tàpies, mentre dura un tall de cabell. | Més informació

Dijous 18 i divendres 19 de maig de 2017, a les 19 h. | Teatre
"Adéu" i "H" (sessió doble)

Jornada de teatre a la Fundació amb representació de les obres "Adéu" iH d’Oriol Vilanova. En el marc de l’exposició Oriol Vilanova. Diumenge. Dues obres parateatrals al voltant de la ruïna: Adéu, sobre la ruïna del museu i H, sobre la ruïna del llenguatge. | Més informació

Fundació Antoni Tàpies | Shop online | Biblioteca | Articket

Segueix-nos a:  Twitter | Facebook | Instagram | Zonetact | Youtube | Blog

Patrocinadors institucionals:
     Amb la col·laboració de:

Les seves dades personals seran tractades confidencialment d'acord amb la Llei Orgànica 15/1999 de Protecció de Dades Personals i la Llei 34/2002 de Serveis de la Societat de la Informació.