Dia dels Museus 2020

Fundació Antoni Tàpies | Barcelona

Antoni Llena i Xavier Folch parlen de Tàpies

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional dels Museus, la Fundació Antoni Tàpies us comparteix dues entrevistes que es varen realitzar arran de la publicació del llibre Tàpies. Biografia d’un compromís, editat per Grup Enciclopèdia amb la col·laboració de la Fundació. Xavier Folch i Antoni Llena descriuen la seva relació personal amb l’artista i relaten el paper que va tenir Antoni Tàpies en alguns dels esdeveniments polítics contra el franquisme més destacats.

+ informació

#JoEmQuedoACasa

A més, l’equip de la Fundació us recomana altres activitats que podeu realitzara casa:

1· Audioguia de les exposicions en curs en obert.

Nubart i la Fundació Antoni Tàpies us ofereixen el contingut de l’audioguia de les exposicions Antoni Tàpies. TeatreAntoni Tàpies, Certeses sentides Antoni Tàpies. L’àcid és el meu ganivet. Des de casa, podeu fer un recorregut per algunes de les obres que tenim exposades actualment al museu a través d’imatges i de pistes d’àudio.

2· Fitxes “Sobre Tàpies” per als més petits.

Podeu descarregar-vos algunes de les fitxes amb propostes d’activitats al voltant de l’obra d’Antoni Tàpies prenent com a referència les obres que trobareu en aquest enllaç.

3· Visiteu Junior Report

El diari dels joves lectors de La Vanguàrdia ens ofereix un article sobre l’exposició Antoni Tàpies. Teatre.

4· Gaudiu dels més de 150 vídeos al Canal de Youtube de la Fundació Antoni Tàpies

Amb entrevistes a experts, conferències de comissaris i personalitats convidades i imatges de les exposicions de la Fundació Antoni Tàpies. Visiteu el canal i feu-vos-en subscriptors.

5. Una fàbrica de llibres

Recordant el passat editorial de la seu de la Fundació, us proposem fer d’editors amb els petits a partir d'una tria de llibres d’artistes per a infants, seleccionada entre les col·leccions de llibres d’artista de la nostra biblioteca.

6. Lectures

Us recomanem algunes lectures breus de textos d’Antoni Tàpies. L’escriptura fou una de les facetes de l’artista. A mitjan dècada de 1960, Tàpies considerà important posar per escrit els pensaments al voltant de l’art i la cultura, però també reflexionà sobre altres aspectes com ara la política o l’espiritualitat.

+ informació

Carrer Aragó, 255, Barcelona | www.fundaciotapies.org | museu@ftapies.com | t. +34 934 870 315
 Patrocinadors institucionals
  Col·laboradors