Sant Jordi 2020

Fundació Antoni Tàpies | Barcelona

Una fàbrica de llibres

Amb motiu de la diada de Sant Jordi i recordant el passat editorial de la seu de la Fundació, us proposem fer d’editors amb els petits.

Aquí teniu una tria de llibres d’artistes per a infants, seleccionada entre la col·lecció de llibres d’artista de la nostra biblioteca. Hi trobareu abecedaris il·lustrats, interpretacions creatives de contes tradicionals, aventures de números i històries d’animals, entre d’altres, d’artistes com ara Andy Warhol, Yayoi Kusama, Bruno Munari i Cindy Sherman, a més d’unes quantes recomanacions per posar fil a l’agulla. A nosaltres ens han sorgit un munt d’idees! En compartim algunes que poden servir de punt de partida per a les vostres creacions.

Esperem que aquests exemples us inspirin i que animin els infants a llegir, a escriure, a dibuixar, a retallar, a fotografiar i a editar el seu llibre. I, si us ve de gust, podeu compartir a les xarxes els vostres processos i resultats amb el hashtag #FundacioTapiesaCasa.

+ informació

#JoEmQuedoACasa

L’equip de la Fundació vol compartir amb tots vosaltres una sèrie d’activitats i recomanacions per aquests dies de confinament.

1· Audioguia de les exposicions en curs en obert.

Nubart i la Fundació Antoni Tàpies us ofereixen el contingut de l’audioguia de les exposicions Antoni Tàpies. TeatreAntoni Tàpies, Certeses sentides i Antoni Tàpies. L’àcid és el meu ganivet. Des de casa, podeu fer un recorregut per algunes de les obres que tenim exposades actualment al museu a través d’imatges i de pistes d’àudio.

2· Fitxes “Sobre Tàpies” per als més petits.

Podeu descarregar-vos algunes de les fitxes amb propostes d’activitats al voltant de l’obra d’Antoni Tàpies prenent com a referència les obres que trobareu en aquest enllaç.

3· Visiteu Junior Report

El diari dels joves lectors de La Vanguàrdia ens ofereix un article sobre l’exposició Antoni Tàpies. Teatre.

4· Gaudiu dels més de 150 vídeos al Canal de Youtube de la Fundació Antoni Tàpies

Amb entrevistes a experts, conferències de comissaris i personalitats convidades i imatges de les exposicions de la Fundació Antoni Tàpies. Visiteu el canal i feu-vos subscriptors.

+ informació

Carrer Aragó, 255, Barcelona | www.fundaciotapies.org | museu@ftapies.com | t. +34 934 870 315
 Patrocinadors institucionals
  Col·laboradors